Zaregistrovat se   Přitlapkovat se
Přitlapkujte se tady:

Jméno:   Heslo:    

Pokud ještě nemáte svůj modrokocouří účet, zaregistrujte se!
Zapomněli jste heslo?
Vyhledávání

Koťátko v posteli

Fórum: Bydlení

<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >>  
Autor Zpráva
bia2



Založen: 12.11.2008
Příspěvky: 98
Bydliště: Brno

Předmět: Koťátko v posteli
PříspěvekPřitlapkováno: 12. 11. 2008 10:03:49
Odpovědět s citátem

Dobrý den, tyhle stránky jsem objevila nedávno takže stále studuji:) o víkendu jsem si přenesla koťátko a začalo s námi spávat v posteli.
Jelikož jsem udělala rozhodnutí, že se s malou nevyspim, tak jsem ji dneska první noc odstavila vedle sebe na noční stolek kde spinkala celou noc i s mojí rukou:) Musela jsem k tomu zezačátku použít noviny před čumáčkem a taky trošku vody, ale zabralo to.. Nemám žádné zkušenosti a proto mám strach, aby na mě kočička nezanevřela. Stejný postup asi budu opakovat u jídelního stolu, kde si taky nepřeji aby chodila. Myslíte že na to jdu dobře? Prosím o radu. děkuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
mant



Založen: 25.03.2008
Příspěvky: 32

Předmět: 
PříspěvekPřitlapkováno: 12. 11. 2008 10:42:57
Odpovědět s citátem

Nebojte se, nezanevře Smile)

Z mojí zkušenosti: stanovením pravidel a trváním na jejich dodržování kočku nenaštvete; kočka je tvor inteligentní a Vaše pravidla brzo pochopí (i když je bude vědomě porušovat). Stejně tak pochopí i "trest" za porušení pravidel.

Co ale kočka může nést špatně, to jsou časté a pro ni neodůvodněné změny pravidel - špatně se jí chápe, proč tohle najednou nejde, když dřív to bylo v pořádku, proč včera směla SEM a dnes už ne...

Jistě, pokud kočičku vykážete ze své postele nebo třeba i z ložnice, může protestovat, ale určitě to ponese líp, než třeba postupné "vytlačování".
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
bia2



Založen: 12.11.2008
Příspěvky: 98
Bydliště: Brno

Předmět: