Zaregistrovat se   Přitlapkovat se
Přitlapkujte se tady:

Jméno:   Heslo:    

Pokud ještě nemáte svůj modrokocouří účet, zaregistrujte se!
Zapomněli jste heslo?
Vyhledávání

Nové kotě pro začátečníka


<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >>  
Autor Zpráva
Kateff



Založen: 03.02.2013
Příspěvky: 1

Předmět: Nové kotě pro začátečníka
PříspěvekPřitlapkováno: 3. 2. 2013 14:05:31
Odpovědět s citátem

Zdravím!

Vždy jsem byla kočičí člověk, psi (až na toho našeho) moc ráda nemám a přemýšlím nad pořízením kočičky. Jsem studentka, bydlím v bytě v Praze (dva pokoje a tři lidé, já a přítel v jednom, spolubydlící ve druhém) a na víkendy jezdím domů za rodiči. V předchozím studentském bytě jsme zvířata mít nemohli, v novém nám to majitel dovolil a já od té doby nemyslím na nic jiného, než na kočku...

Dle povahy si myslím, že by pro mě byla nejlepší britka, protože nepotřebuje smečku a vydrží sama, když budu ve škole. Navíc nechci, aby kočka lítala po venku, v Praze mi to přijde jako čiré bláznovství a doma na vesnici by se mi někde ztratila, někde něco sežrala, prostě ne, chci vyloženě domácí kočku.

Problém by byl asi s víkendy, kdy bych ji chtěla vozit s sebou k rodičům, daleko to sice nemáme, ale nevím, jak by to nesla každý týden sem a tam, a hlavně jak by se snesla s pejskem rodičů, který je v domě (bostonský teriér, pes, 8 let, trochu rozmazlený fracek...).

V bytě v Praze mám vše rozmyšlené, toaletu, škrabadlo, krabice...

Prosím o radu těch zkušenějších. Britku nebo mohu klidně zkusit kočičku z útulku? Jak na jízdy vlakem a autobusem a co "kámošení se" se psem? Mám ještě počkat?

Děkuji za Vaše odpovědi.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
Balisek



Založen: 07.12.2007
Příspěvky: 74

Předmět: Re: Nové kotě pro začátečníka
PříspěvekPřitlapkováno: 3. 2. 2013 21:03:02
Odpovědět s citátem